Søk i denne bloggen

26. april 2010

Nytt liv etter Grete Roede!

Hallo folkens!

Har jo ikkje blogga på evigheta. Det har sin naturlige forklaring. Uansett kor flink eg va og uansett kor mykje eg jobba med å ete rett, så blei eg ikkje lettare. Gikk ned litt over en kilo på åtte veke der eg følgte opplegget og gikk rundt i konstant godtesugmodus. Mamma masa om lavkarbo med masse fett og eg tenkte at det kunne jo ikkje være bra. Fett er jo farlig, eller? Så eg fortsatte og slite med maten på Grete Roede. Og resultatet? En skarve kilo i vektnedgang for 2000,-.

Så da visste eg ikkje heilt ka eg skulle gjere. Men eg hadde kjøpt boka til Gillian McKeith året før og begynte å lese i den. Der skal du ete masse superfoods og korn man aldri har hørt om før. Og du kunne ete bra fett. Oliven, avokado, nøtter og sunne oljer. Inget mettet fett. Ingenting kjøtt, ingenting melk (som for så vidt e greit når man ikkje tåla d). Men det var ikkje så lett. Og eg brukte masse peng på å kjøpe alt mulig rart som skulle være bra for meg.

Til slutt fikk Siri meg med på oppstartsmøte for KOS (Foreningen for kostreform ved overvekt og sukkersykdommer - www.kostreform.no) den 23. mars. Sida 24. mars har eg ete LCHF (Low Carb High Fat). I prinsippet betyr det:
- Ut med brød, pasta, korn, ris, margarin, sukker, mais, frukt og rotgrønnsaker
- Inn med kjøtt, fisk, skalldyr, fjærkre, smør, feite melkeprodukt, animalsk fett, sauser og dressinger uten meljevning, grønnsaker som vokser over jorda og mykje anna godt

Ka er resultatet?
På en mnd. har eg:
- Ete meg mett til alle måltid.
- Ikkje veid maten
- Fått en normal fungerande mage
- Blitt meir våken
- Fått meir energi (som Grete Roede alltid har lova, men aldri innfridd)
- Ikkje hatt belegg på tenna
- Blitt gladare
- Og lettare - nesten fem kilo er borte.
- Rett og slett føles livet litt bedre ut :D

Dersom du er interessert i å lese meir om LCHF kan du lese på
www.kostreform.no
www.kostdoktorn.se (den sida har en del om forskning gjort på området)
http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/
www.lavkarbo.no (her finne du oppskrifter og diskusjonsforum)
http://lenabeatrice.net/ (ei som har gått ned 45 kg med lavkarbo og som legger ut GODE oppskrifter)

Eg ska prøve og også legge ut oppskrifter og oppdatere korleis det går :D
Tuudeluuu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar