Søk i denne bloggen

30. august 2010

Tacotallerken


Eg har virkelig forsømt den her bloggen i det siste. Så no skal eg legge inn nåken oppskrifter :) Lavkarbolivet går egentlig veldig bra. Det e liksom blitt så kvardag at eg ikkje tenke over det engong. Men eg føla at eg misjonera litt ;) Så no kjenne eg mange på lavkarbo :)

Men taco. Taco e godt, men det e jo 56% sukker i butikkjøpt tacopulver. Eg lånte oppskrifta til Lena Beatrice, men endra den litt

1 ts Spisskumin/Spisskarve (Eng. Cumin), IKKE Kummin, Kummen, eller Karve
1/2 ts korianderfrø (tørket og malt, ikke frisk)
1/2 ts chilipulver (eg har indisk chilipulver, så eg endte opp meg ganske mykje mindre)
1/2 ts hvitløkspulver
1 ts paprikapulver
Litt pepper
1 ts løkpulver

Eg syns at eine gongen blei den litt bitter og lure på om det var spisskumminen som gjorde det. Derfor har eg redusert den til 1 ts istedefor 1 1/2. Viss det smaka for lite eller mykje er det bare å eksperimentere.

Kjøttdeig med tacokrydder, blanda salat med olivenolje, creme fraise og guakamole. Nammis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar