Søk i denne bloggen

1. oktober 2010

20 kilo lettere

Hurrah. I dag viste vekten det jeg har ventet på. Jeg er nå 20 kilo lettere! Det tok meg ti uker å kvitte meg med fem kilo. Så det går litt tregere nå enn det gjorde i begynnelsen. Men en halvkilo i uken er jo det jeg kan forvente. Dette går jo bare strålende. Nå er jeg også få kilo fra å veie noen-og-søtti-kilo! Så det blir sikkert neste gang jeg jubler her.

Her er noen facts om 20 kilo:
Nordmenn spiser i gjennomsnitt 20 kilo potet i året (jeg spiser 0 av dem)
20 kilo er ofte den bagsjen man har lov å ta med på et fly. Kanskje jeg får med en ekstra koffert nå?
Det finnes minst fire katter avbildet på nett som veier 20 kilo.
Denne dama har 20 kg pupp. Det var litt ekkelt og ser fryktelig vondt ut for ryggen.

Jeg har tatt av denne fisken.

Og fire kasser jordbær!

Og denne overvektige katten.

5 kommentarer:

  1. det er SYKT bra!!! gratulerer så mye! Veide meg i går, og hadde lagt på meg 1,5 kg. ikke så gøy. Nå vurderer jeg lavkarbo veldig...

    SvarSlett
  2. Takk :) Er ganske fornøyd i dag :D Hvis du trenger litt støtte og oppmuntring når (hvis) du bestemmer deg for å begynne er det bare å hyle ut ;)

    SvarSlett
  3. så herlig! æ er på vei oppover æ. skjønne ikke at det ska ha nåkka å si at æ spis litt førr lite. men du er en oppmuntring å håpe æ kommer etter dæ å blir like flink som du.

    SvarSlett
  4. Tjoho, gratulere & hælan i take! =) Du har jort en superbra innsats! ;) Førræs'n, artie bilda å sammenligne me :p

    SvarSlett