Søk i denne bloggen

17. oktober 2010

Lavkarbomisjonær

Jeg er fæl på å prøve å overbevise andre om at lavkarbo er det som er naturlig og bra for oss. Jeg vil at andre også skal oppdage at det er sukkeret, ikke fettet som gjør oss overvektige og syke. Men det jeg har innsett de siste dagene er at jeg er ganske nyfrelst (for et halvt år siden). Jeg tror kanskje jeg må tone ned dette i hverdagslivet og ikke påtvinge andre min "tro", selv om jeg er overbevist at den har bedre grunnlag i forskningen enn statsanbefalingene. Kari Jaqueson kalte oss en sekt på en debatt her om dagen. Jeg er litt ensom i sektavdelingen min. Noen som vil ha bønnemøter med meg. Eller kanskje litt eksorsisme for å få alle karbohydratene ut fra karbojunkier, så de kan få et nytt og bedre liv?

Vivian, et sektmedlem. Bra familien og bestevenninna også er med, så er det ingen som prøver seg på interventions :p

6 kommentarer:

  1. HEHE :P jeg er også "nyfrelst" på lavkarbo, og fikk igår høre av en kompis at jeg har blitt hjernevasket og at dette var livsfarlig og jeg måtte bare slutte med dette fettet med engang!!! :P

    SvarSlett
  2. Da er vi jo tre sektmedlemmer allerede. Kanskje kompisen til anonym er den første vi burde hjernevaske?? Tihi..

    SvarSlett
  3. I love you, Vivi :*
    Sjekk det æ skreiv på min blogg nu nettopp :)

    Kari Jaquesson kan putte alle fingran i den lille rompa si, førr min del. Ho snakka over haue på sæ sjøl om koffer folk e tjukk!
    Men ho e jo flenk å trene då :)

    SvarSlett
  4. Jeg har fått klager jeg også, slik som anonym :P
    Da må jeg ta tak i meg selv og fortelle meg at ikke alle andre er interessert i maten jeg spiser, selv om jeg vil at dem skal være det :P

    SvarSlett
  5. Hahaha, Siri. Beste eg har hørt på lenge. *ser for meg Kari stikke alle fingrene i rumpa*

    Men så lenge vi fortsetter å spre evangeliet, Rebecca, så får vi nok den frelse vi har venta på. Vi er jo tross alt ei sekt. Kan ikkje gi opp for lett :P Tihi. Skal vi kanskje utføre exorsisme på Kari J?

    SvarSlett