Søk i denne bloggen

18. juli 2011

Periodeblogger

Jeg er helt klart en periodeblogger. Nå har jeg ikke blogget på lang tid. Men det har en forklaring. Jeg har fått meg kjæreste! :) Så jeg har ikke tenkt på å blogge en gang. Jeg er jo heller ikke blandt superbloggerne som har supermange lesere. Men nå har statestikken dalt fra rundt 100 lesere om dagen til ca 30. Som egentlig er et stort tall uten et eneste nytt innlegg på en mnd. Jeg har ikke laget mat og tatt bilder av den i det siste, men jeg skal prøve å skjerpe meg. Kanskje kommer det en oppskrift snart :)


God sommer alle sammen!
Håper dere nyter den!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med kjæreste!

    Skal ikkje heim til Malakoff i år, men håper å få hilst på igjen om ikkje så alt for lenge =)

    SvarSlett
  2. Så koselig med kjæreste, så forresten statusen på fb ;) Håper du har det bra og at du blogger snart igjen <3 Klem

    SvarSlett