Søk i denne bloggen

12. januar 2010

Første kursdag og pitapizza til middag :)

I dag var første kursdag. Noko har skjedd med Grete Roede på 10 år. No skal eg nesten ete dobbelt så mykje som eg skulle sist eg gikk på sånn kurs. Trur kanskje det her kan gå bra :) Eg har gått ned 1,7 kg sida før jul. Så jeeej :) Eg laga meg en pitapizza til middag. Egentlig så skulle eg kanskje ut å ete med ei søt ei som har bursdag i dag. Men ho endra det til fredag. Så da blir d biff på fredag og det blei pitapizza på meg. Her kjem ei oppskrift på god pitapizza 1 stk :)

Et grovt pitabrød
Litt tomatsaus eller ketchup
Oregano, kvitløk, basilikum og andre tørka eller ferske urter etter smak
Tomat
Purre
Rødløk
Paprika
20-30 g ost

Ha først tomatsaus på pitabrødet, ha på dei andre ingrediensane med osten på toppen. Det finnes også mykje anna godt man kan ha som fyll. Velg det du sjølv føler for.
Steik på 200 grader i 9-11 min til osten e smelta og bunnen har blitt litt hard/sprø

Da var det vel bare å finne senga og håpa at dagen i morra går greit :)
So long

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar