Søk i denne bloggen

23. januar 2010

Lenge sida sist.

Det har vært litt mykje den her veka og eg har ikkje komt meg så langt at eg har oppdatert bloggen.

På tirsdag var det andre kursdag, men lille stressa meg klarte jo å ta feil av tida med to tima! Når eg kom dit klokka åtte var det jo egntlig to tima sida kurset. Fikk veie meg for kurslederen var der enda. Hadde gått opp en hekto :( Men, men. Vi får sjå den her veka da, ka som skjer. Var jo egentlig ganske flaut å komme dit så seint :P E ikkje heilt med. Har ikkje vert nåke flink med treninga den her veka da. Men det skal ta seg opp. Får ikkje i meg så mykje mat heller for eg har betennelse i tannkjøttet.

Tok ikkje bilder av pizzaen som eg og Siri laga. Men har to andre oppskrifter eg skal dele med dokke snart :)

Har og blitt med i Buddystyret. Vi hadde det første styremøtet på Fredag og hadde mange fantastiske ideer :) Eg var med på Buddyprogrammet i forrige semester og syns det var en smule dårlig organisert. Dette semesteret kjem det til å bli råbra, for vi er en fantastisk gjeng. Må bare huske å gjere det eg skal gjere før onsdag ;) Men det er kanskje ikkje alle som veit kva en Buddy er.. Buddyprogrammet er et arrangement for å skape møteplasser mellom internasjonale og norske studenter der vi arrangerer forskjellige aktiviteter. I teorien skal alle få en buddy, men fordi det er så få norske påmeldte har alle norske 3-4 internasjonale buddyer.

Håpa alle har det bra :)
Oppskrifter kommer snart :D <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar