Søk i denne bloggen

15. juli 2010

15,2 kg!!!!

Eg har gått ned 7 hekto fra i går. Det betyr at eg no har gått ned over 15 kg. Eg oppdaga og at BMI'en min no e 30,8. Det betyr at eg ikkje e så langt ifra å dette ut av kategorien fedme og komme inn i kategorien overvektig :D Det høres kanskje ikkje så fantastisk ut. Men fedme er faktisk et av dei styggaste orda eg veit om. Og eg har ikkje lyst å være i kategorien fedme. Like lite som eg har lyst å kategori serest som fitte (som er et anna av dei styggaste orda eg veit om). Det går jo nesten for d samme :P

Eg har rydda litt i sakene mine i dag og fant endelig ladderen til speilreflekskameraet mitt. Så no skal eg få laga litt mat og få tatt bilde som eg kan legge ut her. Trur eg har en rett eller to som eg kan legge inn så snart kameraet er ferdig lada.

Ellers så skjer det svært lite her på bygda. Eg jobba, ser på tv, sitte på dataen, laga mat, rydda litt og så gjer eg det samme en gong til. Har hengt med Christine og Borghild en kveld. Ellers skjer det svært lite. Bygda er kjeeeeeedelig. Savna Tromsø <3 Men no er det ikkje så lenge til Malakoff. Så kjem Sergio på besøk og etter det kjem Vibha. Og i august skal eg og Siri til Dublin! Eg gleda meg masse!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar