Søk i denne bloggen

14. juli 2010

:D

Eg har no gått ned fjorten og en halv kilo! Jippi!!! Det betyr at eg har 6,9 kilo igjen å ta av før pakten opphører 1. september. Trur vi satte målet litt høgt. Men det er ikkje så farlig om eg klare det. Det e jo bare bra å ha nåke å jobbe mot.

Eg har vært fryktelig dårlig på å blogge. Må skjerpe meg. Men neste veke har eg bare fri. Så da kan eg få testa ut nokre oppskrifter og lagt ut. Har nåken eg hadde tenkt å legge ut. Har bilder til og med. Problemet e at eg ikkje heilt veit kor ladaren til kameraet e. Og den dataen eg bruka no e i fra steinalderen, så eg kan ikkje bare putte minnekortet i heller. Men når eg finne den så skal dokke få oppskrift på en av mine yndlingsretta. Innbakt kylling med pesto, soltørka tomat og fetaost. Det e nammenam.

Eg fikk akkurat melding om at pakken min e komt til posten. Det betyr at eg har fått dataen min tilbake!! Det e fantastisk. Eg har savna den veldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar