Søk i denne bloggen

20. juli 2010

Kyllingruller med pesto, soltørka tomat og fetaost.


Det her er en av mine favorittretter. Eg elska kombinasjonen av dei her fantastiske ingrediensane. Det er veldig enkelt og lage og til og med mine mest kresne venna lika den her retten (nesten alle..).

Ingredienser
*Kyllingfilet
*Pesto
*Soltørka tomater
*Apertinaost i grønn eske "fetaost"

Framgangsmåte
1. Legg kyllingfiletene på benken en stund før du begynner å lage mat. Kanskje en halvtime.
2. Legg en kyllingfilet inne i en brødpose. Nå er det tid for å kvitte seg med litt stress og banke kyllingfileten til den er flat (det skal ikkje gå hol på den).
3. Smør et lag med pesto.
4. Strø over soltørka tomater i biter (dei er best dei på glass i olje) og smuldre apertinaost over.
5. Rull dei og stikk en tannpirker i.
6. Steik dei på 200 grader i 20-25 min.
Eg bruka å servere dei med salat.
NAM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar