Søk i denne bloggen

6. mai 2011

Nedturer

Blæ! Jeg vil bare syte litt i dag Jeg har vært sjuk, men i dag følte jeg meg litt bedre og reiste på amerikareise (mitt lokale postkontor (post i butikk) er på en kjempeupraktisk plass) for å hente tre iherbpakker. Og når jeg fikk pakkene der så tok jeg de ut av esken, hadde de i sekken. Jeg brettet pappeskene og skulle til å spørre fyren i posten om det var noen plass jeg kunne kaste de. Før jeg rakk å spørre så sa han, "du vet, det er en container oppe i svingen her, altså!". Jeg ble litt tatt på sengen og spurte hvor det var. Da sa han bare "det så ut som du hadde tenkt å legge det igjen der." Jeg ble tatt litt på senga og sa bare nei. Så sa han i en skikkelig ironisk tone "vi kan ta det vi, siden du spurte så fint." Jeg ble faktisk skikkelig lei meg. Jeg vet at dette er big time overfølsomhet, men jeg hadde da virkelig ikke tenkt å legge fra meg papp midt i butikken der. (jeg glemte å si at i tillegg til å være sjuk, har jeg mensen, men det har dere vel alle fått med dere). Så på bybanen tilbake til byen begynte jeg å gråte. Skikkelig også. Vet ikke egentlig hvorfor jeg ble så lei meg. Vanligvis ville jeg jo ikke reagert så kraftig på en sånn liten ting.

Men så på bybanen da, så var det en søt jente på settet på andre siden av midtgangen som spurte om det gikk bra med meg. Og ho prata litt med meg for å få meg på andre tanker. Det er noe man virkelig sjeldent opplever. At noen vilt fremmede bryr seg. Det var så fantastisk å møte et sånt menneske.

Men når jeg kom hjem så var jeg fortsatt litt down og har nå spist masse macadamianøtter og to atkinsbarer. Nå rumler magen skikkelig. Men humøret er bedre da...

Håper dere har en fin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar