Søk i denne bloggen

6. mai 2011

Å være for sosial for sitt eget beste

Jeg er kjempesosial. Nå har jeg vært her hjemme i mange dager å prøvd å bli frisk, men jeg kjenner at det gjør meg litt deppa. For jeg har ikke sett andre enn de jeg bor sammen med (som jeg ikke er veldig close med) og jeg savner vennene mine. I morra skal jeg ut av huset no matter what. Jeg merker det fort på humøret om jeg kutter tilbake på sosialtiden min. Livet føles plutselig litt tomt og uten mening. Jeg kan nok aldri bli 100% nerd og bare tenke skole. Jeg må se vennlige ansikter, få en klem, snakke om alt og ingenting, drikke te og bare være sammen med andre. Jeg trenger ikke engang å skravle (selv om det er en av mine yndlingsaktiviteter). Det er godt å være sammen med andre å bare gjøre noe hjernedødt. Se på film, eller kanskje spille kort. Jeg tror at jeg ville forvitre uten andre mennesker. Heldigvis skal jeg flytte i juli. Da skal jeg flytte sammen med mennesker jeg kjenner. Jeg får et stort kjøkken og bor nært byen og universitetet. Jeg gleder meg sånn!

Jeg er redd jeg kommer til å gjøre det dårlig på eksamen i slutten av måneden, fordi jeg har mer lyst å være sosial enn å lese. Men det ordner seg. Jeg er dronningen av skippertak.

God natt godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar