Søk i denne bloggen

25. mai 2011

Eksamensnerver

Jeg har ikke blogget på alt for lenge. Siden sist har jeg prøvd å være flink student her hjemme. Men jeg hadde fire dager i Roma og da la jeg det helt bort. Roma er en fantastisk by. Sånn matmessig gikk det faktisk ganske bra. Det er mye godt i Italia uten pasta ;) Jeg skeiet ut med å spise is. Vi hadde også en dag vi delte fem forskjellige kaker/desserter. Det finnes mye god dessert i Italia, men isen, isen er divine. Bra jeg ikke har tilgang på det til vanlig ;) Nå er jeg tilbake i gamlelandet og har vært det snart en uke. Jeg har vært på jobbintervju og ellers har jeg lest eller hatt kollokvie. I morgen er det tid for min siste skriftelige eksamen som religionsstudent og hva gjør jeg. Jeg blogger og ser på tv-serier. Prokrastinerer med andre ord. Men jeg tror hjernen min trengte en ladeperiode. Nå skal jeg sette meg ned med notatene mine og gjøre meg klar til i morgen.

Meg og husets vin på restaurant i Roma
Wish me luck!

3 kommentarer:

  1. Hei! Må innrømme at eg er innom bloggen din av og til. Synest du er så god inspirasjon når eg slit litt med motivasjonen for lavkarbo. Haha, du gjer nett det same som meg når det nærmer seg eksamen, merkelig det der. Masse lykke til på eksamen (som muligens er overstått nå, ja!)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du titter innom bloggen min Borghild. Og så hyggelig at jeg kan hjelpe på motivasjonen. Denne kommentaren gjorde meg skikkelig glad! Og takk! Kom meg gjennom eksamenene denne gangen også.

    Sandra: <3
    Og grattis med å ha kommet inn i bunaden! Det er helt supert. Jeg prøvde min når jeg var hjemme. Den var litt for stor (den ble sydd inn når jeg var 17). Men var i Roma på 17. mai, så jeg har ikke fått brukt den en gang.

    SvarSlett