Søk i denne bloggen

12. juni 2010

I loves my families!

No e eg jo, som mange veit, heime. Og mor og far (mine besteforeldre er også her). Og eg ville egentlig bare dele med dokke alle at eg har en superduperfantastisk familie. Og no gleda eg meg sjukt til det blir bryllup i Italia. Ei heil veke med min fantastiske familie på et slott i Chianti! Kan det bli bedre. Det blir sol, basseng, latter, vin og god mat. JIPPIJIPPIJIPPI! Og så lika eg at besteforeldra mine ikkje e uptight. Mor kommenterte kjolen til mamma i sta og sa "ja, men den ska jo være sånn. Det ser man jo på runkan forann."
Hadde visst ikkje så masse å sei egentlig. Egentlig ikkje så spennande heime. Får jo kvalitetstid med familyen, men ikkje så mange andre som e heime enda (og eg savna Tromsø.. Men har det bra her og altso..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar