Søk i denne bloggen

10. juni 2010

Oksegryte

NO, no skal eg endelig legge inn ei oppskrift. Den har eg miksa litt sjøl (ikkje at det e nåke avanserte greier..) og den blei ganske godt. No har eg tilgang på data heime og kan legge ut bilder igjen! Jippi!

Ingredienser:
*Oksesmåsteik/suppekjøtt av storfe (med godt med fett) -> dei har forholdsvis billig på Rema
*Fløte
*Tomatpuré
*Ferske urter (eg brukte basilikum og oregano)
*Kvitløkspulver
*Løkpulver
*Chili

1.Kok opp ca en bit kjøtt pr pers (eller så mange som du ønska).
2. Når kjøttet er gjennomkokt ta det ut og kok inn krafta på full spiker. Det kan ta ganske lang tid.
*Når krafta er ferdig (den har fått farge som buljong ca og det ikkje er så mykje vann igjen) ha i fløte og tomatpuré (eg bruka ei til to ts per pk fløte. Bruk etter smak).
*Ha i kjøttet og krydre og småkok til det er tjukt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar