Søk i denne bloggen

6. juni 2010

Verdens dårligaste blogger

Hmmm..
Eg er verdens dårligaste blogger. No har eg jo faktisk ei unnskyldning, fordi PCén min har tatt seg en lenger ferie. Men eg laga jo mat likavel. Har holdt på med litt eksamen og litt utflytting den siste tida. Eg ska snart reise fra Tromsø og har gleda meg. Men no er eg kjempelei meg og har bare lyst å grine! Herregud kor brått det kom og kor gla eg er i folka rundt meg her! Herregud kor eg elska dei og kjem til å savne dei!

Men dei beste minnene eg har er jo frå alle dei gongane eg har reist bort for å prøve noko nytt. Livet mitt er egentlig ganske bra no. Og eg vil ha det sånn!

I går hadde eg utflytningsfest. Var ikkje så mange som kunne komme, men eg er veldig takknemlig for at nokre viktige persona i livet mitt kom og var med meg. Eg hadde det arti og kjenne at eg savna heile den her byen allerede. Men så snør det jo litt, så da tenke eg at det hadde vært så mykje bedre om vi bare kunna flytta Tromsø til ei øde strand i Brasil. En liten norsk koloni hadde gjort seg. Da hadde eg slept å fryse! Og likavel hadde alle mine skjønne vært der.

Når det gjelde lavkarboen min så har eg og Annonymix inngått en pakt (egentlig kalte vi det et veddemål, men det var ingenting som blei vedda, så pakt må no være det rette ordet). Pakten går ut på at vi skal være flinke lavkarboer og gå ned 10 kg før 1. september.

Eg har vurdert å slutte å skrive dialekt og heller skrive orntli (for egentlig ser det stygt ut med ord som orntli), men eg har funnet ut at eg er så dårlig å skrive nynorsk no. Og syns at bokmål blir for merkelig. Så, for now, har eg bestemt meg for å prøve å kutte ut å skrive e og heller skrive er. Håpa eg har klart å få det til.

Hmmmm. No skrive eg jo så tastaturet fyke (eller vent...). Hadde visst masse å meddele i min overtrøtte, dagen-derpåmodusen som eg er i no.

Ingen oppskrifter though.
Loves you mucho
Beijão <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar