Søk i denne bloggen

27. september 2010

Bra jeg har frysern full av mat!

På fredag dro jeg og Christine til Åsane for jeg måtte ha noen ting. Jeg endte opp med MYE ting. Det var 350,- igjen av stipendet da jeg kom hjem. Ups! Men har penger på sparekonto så jeg skal klare meg ;) På lørdag kom mamma til byen og vi gikk litt i butikker. Jeg endte opp med å kjøpe meg støvler og en del småting på Fretex. Så nå er det mindre penger på sparekonto. Men jeg har klær som passer!


Denne fant jeg på KappAhl. Ble skikkelig glad av den :)
Denne brosjen fant jeg på Fretex og forelsket meg. Fikk den med mamma :)

Fat med søte små blomster fra Fretex

To sånne fant jeg også på Fretex.

Min nye regnkåpe fra Kari Traa. Den er ROSA!

Fant en fin kjole på salg på KappAhl
Mine nye Tretornstøvler. Måtte gå for litt nøytrale støvler med den fargerike kåpa. Nå venter jeg på regn.

På Indiska fant jeg mye jeg hadde lyst på, men endte opp med denne søte lilla kjolen. Den ser bedre ut på meg enn senga.

3 kommentarer:

  1. oioi, det var masse fine ting! virkelig!:)

    SvarSlett
  2. Ja, ikkje sant :D No har eg nåke å ha på meg når eg skal nåke :)

    SvarSlett
  3. Kor masse fine ting!! Digga regnkåpa og den lilla kjolen!!! Den lilla kjolen blir du sikkert å bruke til masse!!!

    SvarSlett