Søk i denne bloggen

26. desember 2010

kvalm!

Nå har jeg spist et ukjent nummer lefser, smultringer, lagkaker og sjokolader kombinert med tre ganske sterke  drinker og jeg kan ikke huske å ha vært så kvalm siden i fjor. Ingen flere karbs til meg, nei. Men nå må jeg legge meg, tror jeg. Regner med å våkne med dundrende "haupina" i morra. Og etter det ubehaget jeg fikk av en porsjon is i går, lurer jeg virkelig på hvordan blodsukkertivoli vil være for liket i morgen. Særlig siden det var blandet med alkohol. Har på følelsen jeg kommer til å si "aldri mer karbs. Ever." Bruker å si det om alkohol. Forhåpentligvis mener jeg det sterkere når det er snakk om karbs :P

Veeeeel. Det er kanskje på tide mitt oppblåste (ser litt gravid ut) og ikke helt edru legeme finner sengen..
Nattakos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar