Søk i denne bloggen

15. april 2011

Bare 5,5 kg igjen til normalvektig :D

Hei folkens

Har vært veldig dårlig på bloggingen. Jeg beklager det. Men det har vært så mye annet på plakaten, så maten har liksom bare vært hverdag og jeg har ikke tatt bilder og sånt. Jeg lagde faktisk en veldig god is her om dagen. Med banan og pasjonsfrukt. Nydelig. Skal prøve å legge ut oppskrift. Ellers har jeg vært i Istanbul og blitt et år eldre siden sist. Gikk egentlig veldig greit med maten i Istanbul. Mye god mat. Hadde en planlagt sprekk. Det var alt for godt med potetgull. Og så spiste jeg to kuler is. Synes jeg klarte meg ganske godt jeg.

Den blå moské sett fra hotellet vårt på kvelden
I morgen skal jeg lage meze, tyrkiske småretter til mine to venninner. Skal prøve å ta bilder av de og legge ut oppskrifter. Jeg gleder meg og håper jeg får til..

Og, ja, det er bare 5,5 kg igjen til jeg er normalvektig.

2 kommentarer:

  1. Rebecca Soltvedt15. april 2011 kl. 07:39

    Flink du er :) Jeg har falt heelt av :/ Men har også lært at jeg ikke egentlig er overvektig...veeeel, ifølge BMI-tester lider jeg av fedme klasse 1..men ifølge ordentlige tester er jeg ikke overvektig, men har høy muskelmasse..og ifølge en veldig sinna lege når jeg sa "20 kg" så har jeg omtrent ikke lov å slanke meg :P

    Men det i seg selv er jo ikke god nok grunn til å spise sånn drittmat som jeg har gjort i det siste..eller alt godteriet (nam<3)!

    SvarSlett
  2. Det er jo kjempebra med høy muskelmasse. Det vil jeg også ha :D Men det går jo kanskje an å spise sunt fordi om. For det er vel uansett ikke bra med drittmat.. Uansett så finner du nok ut av det. Man kan jo spise drittmat av og til. Selv blir jeg ganske dårlig av det.. Så jeg orker det ikke så ofte.

    Lykke til Rebecca. Og Hurra! for høy muskelmasse ;)

    SvarSlett