Søk i denne bloggen

5. juni 2011

Dagen derpå og oppussingsprosjekt

I går lekte jeg kokk i et utdrikningslag. Vi fikk skryt for maten og jeg må si at det er godt å høre at folk liker det jeg lager. Ikke alt var lavkarbo, men det meste var det og ikke et lettprodukt passerte leppene til noen av gjestene. Men selv om det var lavkarbotapas (jeg fikk være med selv om jeg ikke kjente bruden). Men utpå kvelden falt jeg både i kakefatet og i ostepopskålen. Ostepopen var egentlig ikke så god som jeg husker. Men jeg var sugen etter kakene og puttet derfor i kjeften. Så i dag har jeg en ullen hodepine og det føles som om jeg har drukket alt for mye. Men jeg drakk ikke.

Så i den tilstanden fant jeg ut jeg skulle pusse opp bloggen min. Så nå har den fått nytt utseende og jeg har fått en likebox fra facebook. Det var egentlig meningen at ansiktene til de som liker skulle komme opp, men jeg får bare opp feed fra facebooksiden. Men, det får bare være. Lik meg gjerne ;)

Det er sol i Bergen i dag. Skal senere møte en venninne og henge litt i byen. Men først skal jeg prøve å rydde litt i rottereiret. Ble litt neglisjert i eksamensperioden og etterpå har jeg vært for opptatt med å ha ferie. Så jeg har ikke vært lenge nok hjemme til å gidde å gjøre noe med det. Klesvask står vel også på plakaten..

Ha en nydelig søndag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar