Søk i denne bloggen

16. juni 2011

Sommer :D

I dag er det nydelig sol ute! Jeg skal straks sette meg ut i solen og lese til legemiddelprøven vi skal ha i dag. Jeg håper jeg klarer den. Jeg har ikke lest noe før i dag og prøven er klokken fire. Men jeg har vært på alle kurskveldene og tror jeg har fått med meg hovedpoengene.

Når det gjelder lavkarbo, så er det ikke like lett å være kjempestreng mot meg selv denne sommeren. I fjor var det lett. Jeg hadde nettopp begynt og klarte meg ganske bra hele sommeren. Denne sommeren har jeg fallt en del i karboskålene. I går følte jeg at jeg fortjente is, så jeg kjøpte is. Det var veldig godt... Så nå er jeg litt usikker på hva jeg skal legge opp til resten av sommeren. Jeg tror jeg kjører generell lavkarbo mesteparten av tiden. Så kan jeg kanskje lage meg litt lavkarbogodter/is. I tillegg tenker jeg at jeg kanskje kan spise litt frukt. Jeg har foreløbig ikke gått opp i vekt. Heller har jeg ikke gått ned noe siden påske, men buksene mine (som jeg sydde inn i påsken) er blitt litt vide. Så jeg forsvinner hvis litt uansett.

Nå skal jeg lage meg en ovnsomelett med kjøttdeig. Jum!

God sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar